Bestyrelse Sejlklub

bestyrelse

Bestyrelsen i Korsør sejlklub består af 5 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter.

Foruden bestyrelsesmedlemmerne er der 2 rivisorer og 1 revisorsuppleant som sørger for at den økonomiske del går korrekt til.

Ønskes mere info om bestyrelsesmedlemmerne så klik på de respektive navne her under fanen “bestyrelsesmedlemmerne”

Spørgsmål sendes til bestyrelsen, og vil blive besvaret hurtigst muligt og evt. blive taget op på førstkommende bestyrelsesmøde. Et alternativ er at sende mail til det bestyrelsesmedlem man ønsker kontakt til.

Bestyrelse- Klik på navnene for info

Formand Kasper Jørgensen

Info om Kasper

Kasper Jørgensen har haft sin daglige gang på Korsør lystbådehavn og været aktiv i sejlklubben siden han var en lille bitte dreng i midtfirserne

I 2012 blev han valgt ind i bestyrelsen som suppleant og efterfølgende blev han i 2015 valgt som formand for Korsør sejlklub.

Selv sejler han en del tursejlads sammen med hans far i en Møn 27 og når der skal kapsejles foregår det i hans egen X-99

Kasper kan kontaktes på tlf. 26 85 66 74 eller denne her kontaktformular herunder.

Næstformand Frits Lauritsen
Info om Frits

Frits formentligt den person i bestyrelsen som opholder sig mest på Korsør lystbådehavn da han og Ulla gennem sommeren nærmest bor i deres båd.

Frits og Ulla sejler meget tursejlads i deres sejlbåd og om onsdagen samt ved andre kapsejler er Frits fast besætning på en X-99 fra klubben.

Ved generalforsamlingen 2012 blev Frits valgt ind i bestyrelsen efter i flere år at have siddet på en suppleant post og er så på valgt igen i 2016. Vedkonstituerende bestyrelsesmøde i april 2013 blev han også valgt som næstformand.

Frits kan kontaktes på formularen herunder

Kasserer Lars Bøjesen

Lars bor Nyvej 6, 4220 Korsør, tlf. 61722376.
Lars er sammen med Hanne først begyndt at sejle i 50-års-alderen. Parret købte i 2015 deres første båd – en LM-27 – og er blevet så glade for at sejle, at de valgte at skifte motorsejleren ud med en sejlbåd, og købte i 2018 en Bavaria 31C. Hanne og Lars er tursejlere, og har siden de tog fat på havets glæder holdt deres sommerferier i båden, ligesom de sejler i alle de weekender, det er muligt.
Lars indtrådte som kasser i bestyrelsen for sejlklubben i 2018.

Vil du kontakte Lars, så brug formularen herunder.

Bestyrelsesmedlem Frank Holm

Info om Frank
Frank Holm – 43 årig knægt far til to juniorer, (johan og Katrine på 8 og 12 år) gift med Anne Holm, trådte mine barnesejlersko i skælskør, med opti, europa og laserjolle, har holdt en kort pause fra sejlads på små 20 år inden vi for tre år siden købte kølbåd, sejler idag Winga 29 der ligger på bro 4. – når jeg ikke sejler, eller træner juniorer, arbejder jeg med markedsføring, og forretningsudvikling ved autopartner, der er en sammenslutning af frie autoværksteder.

Bestyrelsesmedlem Hanne Clausen
Info om Hanne

Hanne er kommet i sejlklubben siden 1986, først i en lille motorjolle og derefter i en motorbåd af mærket Polar Explorer. Fra 2009 blev de mindre både skiftet ud med større sejlbåd af typen Bavaria og der sejles nu i en Bavaria 36.

Sammen med hendes mand Jens sejler hun tursejlads samt deltager i enkelte kapsejladser.

Om bord på tursejlads er altid den røde Cocker Spaniels Sif.

Hanne kan kontaktes på mobil: 24 79 05 15

Suppleant Anette Voss
Har endnu ikke modtaget data om hende

Suppleant Claus Hundahl