Salg af klub trøjer

Sejlklubben har nogle lyseblå Polo T-shirt og Sweatshirt.

Ønsker man at købe en eller flere af disse bluser henvender man sig til Frits eller Ulla som opholder sig meget på havnen i sommerhalvåret hvor de nærmest bor i deres sejlbåd med navnet Slørhalen og af bådtypen Beneteau. Båden ligger på bro.

Frits-lilleDette billede er for dem som ikke kender Frits, og han er altid klar på at sælge bluser.

Foruden Frits og Ulla er man selvfølgelig også velkommen til at kontakte folk fra bestyrelsen som også har mulighed for at sælge bluserne.

Bluserne haves i forskellige størrelser og i polo T-shirts er der både dame og mande modeller.

Prisen for poloshirt 50 kr. NY PRIS APRIL 2015

Pris for sweatshirt 50 kr. NY PRIS APRIL 2015
bluser
Bluserne er i en rigtig god kvalitet og tryk som farve holder fint. April 2015 er det besluttet at der skal sælges ud af bluserne og derfor er de kraftigt nedsat og sælges for 50 kroner stykket uanset om det er poloshirts eller Sweatshirt.