Standernedhaling 2015

logo_1Årets triste dag som skal gøres til en fest

Lørdag den 24 oktober nedhaler Korsør sejlklub klubstanderen efter en endt 2015 sæson

Nedhalings ceremonien starter klokken 17:00 med formanden tale som alle opfordres til at komme og høre, og efterfølgende vil et klubmedlem nedhale klubstanderen.

Umiddelbart efter nedhalingen er sejlklubben vært ved en tår at drikke og der vil blive serveret en øl, vand eller glas vin som kan nydes mens præmier fra sæsonens aktiviteter uddeles.

Efter alt dette vil der i klubhuset for dem som har lyst være fællesspisning og i år er det et “kom som du er arrangement” hvor man ikke behøver at tilmelde sig og selv skal medbringe maden samt hvad man ønsker at drikke.

Bestyrelsen håber at rigtigt mange benytter sig af denne mulighed for at få en hyggelig aften i samvær med klubkammerater, og grillen vil selvfølgelig blive tændt op for dem som medbringer mad der skal varmes. Klubhusets service er som altid til fri afbenyttelse.